BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Powered By Blogger

vineri, 10 decembrie 2010

4.Ziua lui

Toamna sufletului meu,


Iti multumesc ca ajuti la intregirea mea.
Pentru mine esti o piesa importanta din puzzle-ul ce-l construiesc de ceva timp.
Faci parte din mine ca vrei ca nu vrei nu e decizia ta ci a mea.
Azi, o ultima zi de brumarel...
 Un nou strop de bruma se prelinge pe scoarta stejarului,ce-n fiecare an se inalta mai sus si mai sus...
Acest strop de bruma rodeste o noua frunza ce-l face si mai falnic si mai tanar...
Un vant puternic i-a rupt o ghinda, iar aceasta si-a facut cuib in sufletul meu.
N-a durat mult si samanta a germinat, iar embrionul ei este dragostea ce-i da sufletului melodie sa danseze si-l face sa vibreze.
Poate fulgul ce se va aseza pe bobocu-mi uscat la radacina, topindu-se va da o noua floare, ce-as vrea sa zboare , sa se cuibareasca in sanul tau, sau, mai bine, m-as transforma eu in Degetica,si-as calatorii pe-o cioara si m-as adapostii in palmele tale...
M-ai primii?...



0 comentarii:

Lista mea de bloguri

Mon Coeur

C'est quand le temps il evopore de mon coeur

Flori Parfumate