BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Powered By Blogger

marți, 5 octombrie 2010

Le sensible coeur de la mer

           Ma frang l-adierea primului cant din zori de zi al randunicii si pier cu fiece tipat de cocor la apus...
          Ma-nec prea repede-n valul de oxigen ce salbatic imi loveste buretosii plamani si ma sufoc in negrele catene de carbon.
          Stropi de miere fosforescenta, in canale frumos slefuite de carii,asemeni dorului ce roade inima de mar si acreste dulcele miez de cireasa amara.
          Un pescarus mi-a luat in voiaj sufletul,purtandu-l printre nori,adapandu-se cu apa cerului,hranindu-se cu sentimente diferite furate de pe foi,ori de pe buze.
          Mi-am croit trup din saratele lacrimi ale marii,alge-n loc de par si scoici in loc de ochi...!
          Ma topesc in spuma marii,uitata de Univers,caci pulsul nu mai ne e acelasi si zac sfasiata de mii de falci...!

1 comentarii:

wolf'84 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Lista mea de bloguri

Mon Coeur

C'est quand le temps il evopore de mon coeur

Flori Parfumate